Adverteren
Adverteren bij uitgeverij FC Klap: interesse in een commerciële bijdrage (van advertentie tot branded content of branding op maat) aan één van onze bladen? Dat kan! Bekijk hier onze tariefkaarten en diverse mogelijkheden tot adverteren of neem contact op met Luc (@fcklap.nl) of Daphne (@fcklap.nl). Boer zoekt Vrouw-magazine gaat verder waar het tv-programma ophoudt. Uiteraard komen deelnemers en oud-deelnemers aan het woord, maar Boer zoekt Vrouw-magazine is óók een blad over de thema’s Land, Leven & Liefde – in de breedste zin van het woord. Het blad draagt zogezegd hetzelfde DNA als het succesvolste tv-programma van de Nederlandse televisie. Gegoten in culinaire rubrieken en artikelen over interieur, lifestyle, daten en het buitenleven. Verwachte data 2018 (zie factsheet voor deadlines advertenties): Adverteren: Factsheet Boer zoekt vrouw 2018 BM, hét platform voor de mediaprofessional, ambieert een onafhankelijke spilfunctie te vervullen bij de service aan en informatievoorziening voor wie, in welke hoedanigheid ook, betrokken is bij de Nederlandse mediawereld. Verschijningsdata 2018 (zie factsheet voor deadlines voor adverteren): BM is meer dan alleen een magazine: Adverteren: BM Factsheet-2018_interactive Hét vakblad over personeelsmanagement en organisatieontwikkeling. Het magazine is up-to-date, toegankelijk, informatief, open, eerlijk, eigentijds en volgt de jongste trends en ontwikkelingen in het vakgebied. Kopstukken uit de beroepsgroep en P&O-ers van de werkvloer laten hun licht schijnen op onderwerpen uit de praktijk en geven hun visie op nieuwe ontwikkelingen en wetenschappelijk onderzoek. Personeelbeleid is een uitgave van de Nederlandse Vereniging voor Personeelsmanagement & Organisatieontwikkeling (NVP). De NVP is een netwerkorganisatie voor ambitieuze HR-professionals en richt zich op het verder ontwikkelen van de expertise van de 3000 leden. Verschijningsdata print (zie factsheet voor deadlines advertenties): Verschijningsdata digitale nieuwsbrief: Adverteren: NVP factsheet_2018 Nickelodeon is het populairste magazine voor kids van 6-12 jaar. Logisch met zoveel helden als Spongebob, De Thundermans en Henry Danger. Het magazine verschijnt 2 maandelijks in Nederland en België en staat bomvol strips, quizzen, puzzels, moppen, weetjes, posters, interviews en nog veel meer. Verschijningsdata 2018 (zie factsheet voor deadlines advertenties): Adverteren: factsheet nickelodeon 2018 RTL Telekids is uitgegroeid tot een breed entertainmentplatform met een zender die dagelijks uitzendt op het kanaal van RTL 8, een 24-uurs kanaal (RTL Telekids 24/7) bij alle grote kabelaars, de Telekids Gemist App, een online speelgoedwinkel (Telekidstoys), de Telekids Tablet, een website, de Telekids Musical en een Telekids Doeboek. In het Telekids Doeboek zijn alle herkenbare elementen van de populaire kinderzender verwerkt, inclusief bekende karakters als Bobo, Ernst & bobbie, Chuggington, Chloe’s Toverkast en De Troetelbeertjes. De content is Nederlands, educatief, onderhoudend en vooral leuk vermaak voor kinderen van 2 tot 6 jaar. Verschijningsdata 2018(zie factsheet voor deadlines advertenties): Adverteren: factsheet telekids 2018 Het bekendste en populairste doeboek van Nederland! Het Zappelin Doeboek biedt kinderen veel doe- en leesplezier. Met hoofdrollen voor: alle vertrouwde karakters van kinderzender Zappelin. Zoals nijntje, Mega Mindy, de Smurfen, Woezel & Pip en de vriendjes van Disney, Het Zandkasteel en Sesamstraat. Verschijningsdata 2018 (zie factsheet voor deadlines advertenties): Adverteren: factsheet zappelin doeboeken 2018Adverteren in Boer zoekt Vrouw Magazine
Adverteren in BM
Broadcast Media Society
Broadcast Media Community
International Media Top Convention
BM Golf Cup
Holland Beach Party in Cannes
Omroepman/vrouw van het Jaar
Nederlands OmroephandboekAdverteren in Personeelbeleid
Adverteren in Nickelodeon Magazine
Adverteren in Telekids Doeboek
Adverteren in Zappelin Doeboek