Lidl Magazine

Lidl Magazine

Personeelsmagazine #Teamlidl

Voor Lidl Nederland maken we het personeelsmagazine #Teamlidl, een toegankelijke uitgave voor ruim 21.000 collega’s in de winkels, distributiecentra en op het hoofdkantoor. Van concept en redactie tot vormgeving en realisatie. We ontzorgen Lidl door de productieprocessen te stoomlijnen en de juiste toon en stijl te bewaken.

Voor alle collega’s van Lidl

Het magazine versterkt de bedrijfscultuur door strategische onderwerpen begrijpelijk en aantrekkelijk te brengen, successen te vieren en de teamspirit te vergroten. Daarnaast geeft het blad een podium aan collega’s en laat het zien wat Lidl als werkgever uniek maakt.

Herkenbaar voor collega’s

De uitgave heeft de look & feel van een magazine met een mix van journalistieke verhalen, persoonlijke interviews, luchtige rubrieken en strategische inzichten. #Teamlid is informatief én vermakelijk. Het is toegankelijk, visueel sterk en altijd met een persoonlijke touch! Fotografie speelt een grote rol en de opmaak is dynamisch en uitnodigend, zodat het blad ‘lekker wegleest’ en collega’s zich erin herkennen.

Magazine om trots op te zijn

Met #teamlidl zorgen we ervoor dat collega’s zich betrokken voelen bij het bedrijf en elkaar beter leren kennen. Het magazine is een middel om Lidl-collega’s trots te laten zijn op hun werk en de organisatie, en draagt bij aan een sterke interne cultuur.