Online platform voor de 40-plusser
Aan het vormgeven van een onderscheidende branding voor het nieuwe online platform RonReizen ging een uitgebreid doelgroep- en concurrentieonderzoek vooraf. Door nauwe samenwerking met de marketeers en redactie achter het platform creëerden we een visuele identiteit die aansluit bij de wensen en behoeften van de doelgroep: 40-plussers op zoek naar reistips en –inspiratie waar zíj echt iets aan hebben.
Logo RonReizen
Onze ontwerpers ontwikkelden een logo dat klopt bij de identiteit van RonReizen en tegelijkertijd een uitnodigende uitstraling heeft en multifunctioneel is. Het logo diende als uitgangspunt voor de branding en uitstraling van alle aspecten van het platform – on- en offline.
Van logo naar visuele stijl
Het kleurgebruik in het logo maakt de toepassing op en doorvertaling naar andere aspecten van het reisinspiratieplatform bijzonder veelzijdig. Kleurenschema’s, typografie en grafische elementen vloeien voort uit het logo en versterken de herkenbaarheid.