Menu
Contact
Over ons

’s-Gravelandseweg 51
1217 EH Hilversum
Nederland

info@fcklap.nl
035-621 01 50

BM – Midden in de media

Broadcast Magazine, kortweg BM, bestaat al net zo lang als commerciële televisie in Nederland: sinds 1989. In die lange periode is BM uitgegroeid tot veel meer dan alleen een vakblad in print. Onder de vleugels van uitgeverij FC Klap is BM uitgegroeid tot een breed platform aan activiteiten, waarmee de slogan ‘midden in de media’ alle recht wordt gedaan.

Broadcast Magazine

Al sinds 1989 profileert Broadcast Magazine zich als hét Nederlandse mediavakblad. Dit paradepaardje van FC Klap wil een onafhankelijke spilfunctie vervullen bij de service aan en informatievoorziening voor wie – in welke hoedanigheid ook – betrokken is bij de Nederlandse broadcastwereld, ook online. Om de doelgroep in de volle breedte te kunnen bedienen, worden zowel print- als digitale media ingezet, evenals evenementen. De pay off van BM luidt niet voor niets al jaren: midden in de media.

Omroepman/vrouw van het Jaar

De lijst met winnaars van deze prestigieuze redactieprijs is inmiddels net zo lang als indrukwekkend, met steeds grotere impact. Broadcast Magazine reikte de prijs in januari 2017 voor de 26e keer uit aan bevlogen tv-maakster Floortje Dessing - de vierde vrouw in een lijst met 21 mannen en opvolgster van Humberto Tan.

Nederlands Omroephandboek

Hét onmisbare naslagwerk voor iedere professional in de mediabranche, met ruim 4.000 adressen, inclusief het ledenbestand van de NBF en tegenwoordig ook met app voor de mobiel.

Broadcast Media Society

De Broadcast Media Society (BMS) is een netwerkplatform met bijna 250 leden, dat inhoudelijke kwaliteit koppelt aan een prettig en nuttig samenzijn. De BMS brengt in een talkshow van allure, geleid door gezaghebbende presentatoren, vier keer per jaar de beste sprekers uit de wereld van media en televisie bij elkaar. Ook John de Mol en Joop van den Ende zijn te gast geweest bij interviewer Jeroen Pauw. Inderdaad: de 3J’s uit de media...

Holland Beach Party

De Holland Beach Party tijdens de MIPTV beurs in Cannes is al sinds mensenheugenis een jaarlijkse traditie, die BM/FC Klap graag in stand houdt. Belangrijke mediapromotie van Nederland, maar vooral ook om het onderlinge clubgevoel aan de Franse zuidkust te stimuleren. Er wordt nog net niet gevochten om kaarten, want iedere zichzelf respecterende mediaprofessional wil hier bij zijn.

International Media Top Convention

De mediawereld verandert sneller dan ooit. Hoog tijd om alle ontwikkelingen eens goed in internationaal perspectief te plaatsen. Daarom organiseert BM ook de IMTC Voor hoofdrolspelers, door hoofdrolspelers in het chique Amsterdamse Amstel Hotel: een combinatie van keynote speeches, discussie en diner onder leiding van een gereputeerd gespreksleider/interviewer. Dit jaar: Rick Nieman.

Broadcast Media Community

De nieuwste loot aan de BM-stam is de Broadcast Media Community: een centraal platform, waar vraag en aanbod binnen de mediawereld worden samengebracht in één online omgeving. Opdrachtgevers zoeken zélf kandidaten en nodigen die direct uit, zonder tussenkomst van bemiddelingsbureaus. Helemaal van deze tijd in een hectische, constant veranderende mediawereld.

BM Golf Cup

Gaan golfen en netwerken hand in hand? De organisatie van de BM Golf Cup weet het zeker. Er zijn al vijf edities van dit gezellige golfevenement geweest in de Portugese Algarve, waarmee een mooie nieuwe traditie is geboren. De ideale gelegenheid om mediarelaties uit te nodigen en moedig ‘forewaarts’ te gaan.

BMTV

Bewegend beeld zegt meer dan duizend woorden. En dus maakt FC Klap voor het mediaplatform BM ook BMTV: korte videoreportages over actuele mediazaken, interviews met mediatoppers of een blik achter de schermen bij de nieuwste mediaproducties. Voor en door mediaprofessionals!

Uitgelicht

Nederlandse Loterij
uit en thuis